1. Sprzedawca przestrzega obowiązku dostarczania Produktów pozbawionych wad. i stosuje procedurę rozpatrywania reklamacji w zakresie i na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym w art. 556 - 576. 2. Jeżeli wada fizyczna Produktu została stwierdzona przed upływem dwóch lat od chwili jego wydania, Sprzedawca ponosi odpowiedzialność wobec Konsumenta z tytułu rękojmi 3.wadą Produktu nie są : - naturalne zużycie Produktu w związku z jego użytkowaniem przez Konsumenta, - uszkodzenia mechaniczne, do powstania których przyczynił się konsument,- uszkodzenia powstałe w wyniku nieprawidłowego doboru rozmiaru, złego dopasowania, - uszkodzenia powstałe w wyniku braku właściwej pielęgnacji i konserwacji,- uszkodzenia powstałe w wyniku użytkowanie towaru niezgodnie z jego przeznaczeniem; 4. Sprzedający winien ustosunkować się do złożonej reklamacji w czasie 14 dni. Jeśli tego nie zrobi, reklamacja zostaje uznana za zasadną 5. Konsument bezpłatnie dokonuje zwrotu wadliwego produktu w Punkcie Odbioru, nadając paczkę : >> TUTAJ <<W przypadku Klienta niebędącego Konsumentem ( firma, instytucja itp ) koszt dostarczenia Produktu ponosi Klient.
6. Kupujący odsyła wadliwy produkt Sprzedawcy wraz z wypełnionym FORMULARZEM REKLAMACYJNYM / wzór poniżej /;w FORMULARZU REKLAMACYJNYM wpisuje jedynie numer : zamówienia, Paragonu lub Faktura VAT,Kupujący nie odsyła dowodu zakupu wraz z reklamowanym produktem;
7.dołożymy wszelkich starań, aby błyskawicznie przeprowadzić Państwa proces reklamacyjny : a) musimy otrzymać reklamowany produkt;b) gdy otrzymamy paczkę oraz zostanie ona wpisana do naszego systemu,wiadomością SMS poinformujemy Państwa o tym;c) musimy ustalić przyczynę wady lub uszkodzenia;d) wydać na podstawie zebranych dokumentów decyzję;e) ustosunkować się do żądań zgłaszającego reklamację;f) przygotować dokumenty korygujące zakup produktu - reklamacja uznana;g) wykonać przelew lub odesłać wymieniony produkt / produkttrwa to ok 14 dni, licząc od momentu otrzymania przez nas reklamacji ;8.Informacje dodatkowe :a) procedura reklamacji na podstawie dowodu zakupu : Paragon Imienny - Kupujący jest Konsumentem,przebieg całej procedury od chwili otrzymania paczki z reklamowanym produktem do czasu zakończenia postępowania reklamacyjnego to około 5 - 7 dni roboczych;w przypadku uznania reklamacji za zasadną, po zakończeniu procedury reklamacyjnej, wadliwy produkt jest natychmiast wymieniany na produkt bez wad lub dokonujemy zwrotu kwoty zakupu tego produktu na wskazany rachunek bankowy w Formularzu Reklamacyjnymb)procedura reklamacji na podstawie dowodu zakupu : Faktura VAT - Kupujący nie jest Konsumentem,w związku z wystawieniem dokumentu sprzedaży ścisłego zarachowania, jakim jest Faktura VAT,po otrzymani reklamowanego produktu wraz z Formularzem Reklamacyjnym oraz po uznaniu reklamacji za zasadną, jako Sprzedawca jesteśmy zobowiązani do wystawienia Korekty Faktury VAT; Korektę Faktury VAT wysyłamy na podany w Formularzu Reklamacyjnym adres e-mail w celu POTWIERDZENIA JEJ PRZYJĘCIA, potwierdzenie przyjęcia Korekty Faktury VAT odbywa się poprzez jej podpisanie i opieczętowanie przez Nabywcę, a następnie odesłanie nam tego dokumentu w formie skanu lub zdjęcia; po otrzymaniu potwierdzenia przyjęcia Korekty Faktury VAT natychmiast wymieniamy produkt wadliwy na ten sam produkt bez wad lub dokonujemy zwrotu kwoty zakupu tego produktu na wskazany rachunek bankowy w Formularzu Reklamacyjnym
FORMULARZ ZGŁOSZENIA REKLAMACYJNEGO - wzór :
kontakt / informacje :tel. : 67 216 91 29e-mail : reklamacje@teamsports.pl