informujemy o awarii mapy Punktów Odbioru DHL
mogą wystąpić problemy z wyborem Punktu Odbioru

Pomoc

 

 

Poniżej odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania wśród klientów dokonujących zakupów w naszym sklepie.

 


Jak dokonać wymiany zakupionego produktu ? odpowiedź - TUTAJ -
Jak dokonać zwrotu zakupionego produktu ? odpowiedź - TUTAJ -
Jak złożyć reklamację wadliwego produktu ? odpowiedź - TUTAJ -
Jak dokonać wymiany Paragonu na Fakturę VAT ? odpowiedź - TUTAJ -
Jak dokonać zmiany danych na Fakturze VAT ? odpowiedź - TUTAJ -


 

 

 

 

 

 

WYMIANA

 

1. zapoznaj się z zakładką WYMIANA / ZWROT , znajdziesz ją na dole naszej strony lub kliknij - TUTAJ -

2. możesz zwrócić wszystkie zakupione w naszym sklepie produkty lub tylko ich część

4. wymiana polega na odesłaniu zakupionego/ych produktu/ów zgodnie z poniższą procedurą ZWROTU i ponownym zakupie wybrango produktu we właściwym rozmiarze


 

 

 

 

 

 

ZWROT

 

1. zapoznaj się z zakładką WYMIANA / ZWROT , znajdziesz ją na dole naszej strony lub kliknij - TUTAJ -

2. wydrukuj bądź przepisz FORMULARZ ZWROTU

3. możesz zwrócić wszystkie zakupione w naszym sklepie produkty lub tylko ich część

4. odeślij do nas : produkt/y który/e chcesz zwrócić + FORMULARZ ZWROTU

5. TY wybierasz sposób w jaki odeślesz do nas produkt ( Kurier, Poczta , .... ) oraz to Ty pokrywasz koszty jego odesłania

6. dokonamy przelewu na wskazany nr konta bankowego


 

 

 

 

 

 

REKLAMACJA

 

1. zapoznaj się z zakładką REKLAMACJE, znajdziesz ją na dole naszej strony lub kliknij - TUTAJ -

2. wydrukuj lub przepisz FORMULARZ REKLAMACYJNY

3. odeślij do nas wadliwy produkt + wypełniony FORMULARZ REKLAMACYJNY

4. powiadomimy Cię SMS'em o otrzymaniu od Ciebie przesyłki

5. powiadomimy Cię SMS'em o podjętej decyzji w sprawie Twojej reklamacji


 

 

 

 

 

 

WYSTAWIENIE FAKTURY VAT NA PODSTAWIE PARAGONU FISKALNEGO

 

1. wystawimy Tobie Fakturę VAT na podstawie otrzymanego od nas PARAGONU FISKALNEGO

2. wydrukuj lub przepisz ten FORMULARZ

3. PARAGON FISKALNY który od nas otrzymałeś/aś wraz z FORMULARZEM odeślij z powrotem do nas listem poleconym

4. Fakturę VAT w PDF wyślemy Tobie na podany adres e-mail


 

 

 

 

 

 

ZMIANA DANYCH NA FAKTURZE VAT

 

I.
NOTA KORYGUJĄCA

można nią dokonać zmiany błędu w nazwie Nabywcy, adresie lub nr NIP

1.pobierz w PDF i wydrukuj NOTĘ KORYGUJĄCĄ

2. wypełnij wszystkie pola Noty zgodnie z : WZÓR Nr 3 kliknij - TUTAJ -

3. zeskanuj i prześlij do nas tę NOTĘ KORYGUJĄCĄ, jako załącznik, na adres e-mail : sklep@teamsports.pl

4. potwierdzimy Tobie e-mail'em przyjęcie NOTY KORYGUJĄCEJ

5. to Potwierdzenie będziesz musiał wydrukować

6. NOTA KORYGUJĄCA + Faktura VAT + Potwierdzenie od teraz musisz się posługiwać wszystkimi razem tymi dokumentami, wskazującymi prawidłowe dane Nabywcy

 

 II.
zmiany Nabywcy na Fakturze VAT

można dokonać FAKTURĄ KORYGUJĄCĄ

1. skontakuj się z nami wysyłając e-mail w tej sprawie na : sklep@teamsports.pl

2. w e-mail'u podaj :
- swoje imię i nazwisko
- nr zamówienia
- nr dowodu zakupu / Paragonu Imiennego lub Faktury VAT /

2. na Twój e-mail wyślemy Fakturę Korygującą, której przyjęcie będziesz musiał potwierdzić

3. następnie wyślemy Fakturę VAT z prawidłowymi danymi Nabywcy

 

Wybieraj z tysięcy produktów dostępnych od ręki

Skorzystaj z najniższych cenw polsce

BŁYSKAWICZNIE ZREALIZUJEMY TWOJE ZAMÓWIENIE

Ciesz się z bezproblemowego zwrotu do 30 dni

Promocja :

do zakupu butów piłkarskich
WOREK DO BUTÓW DLA KAŻDEGO !

Z ceneo:
Zaufane opinie
Zaufane opinie
Zaufane opinie
Zaufane opinie
Obsługiwane płatności

Dostawa