Pomoc

 

 

Poniżej odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania wśród klientów dokonujących zakupów w naszym sklepie.

 


Jak dokonać wymiany zakupionego produktu ? odpowiedź - TUTAJ -
Jak dokonać zwrotu zakupionego produktu ? odpowiedź - TUTAJ -
Jak złożyć reklamację wadliwego produktu ? odpowiedź - TUTAJ -
Jak dokonać wymiany Paragonu na Fakturę VAT ? odpowiedź - TUTAJ -
Jak dokonać zmiany danych na Fakturze VAT ? odpowiedź - TUTAJ -


 

 

 

 

 

 

WYMIANA

 

z dniem 01.04.2020 zawieszamy świadczenie usługi WYMIANY
zakupionych produktów w naszym sklepie online

WYMIANA zakupionego produktu w naszym sklepie odbywa się według procedury : ZWROT
oraz zakupie nowego produktu w naszym sklepie.

 

 


 

 

 

 

 

 

ZWROT

 

1. zapoznaj się z zakładką ZWROT , znajdziesz ją na dole naszej strony lub kliknij - TUTAJ -

2. wydrukuj bądź przepisz FORMULARZ ZWROTU

3. możesz zwrócić wszystkie zakupione w naszym sklepie produkty lub tylko ich część

4. odeślij do nas : produkt/y który/e chcesz zwrócić + FORMULARZ ZWROTU

5. Konsument bezpłatnie dokonuje zwrotu zakupionego produktu w Punkcie Odbioru, nadając paczkę : >> TUTAJ <<

6. dokonamy przelewu na wskazany nr konta bankowego


 

 

 

 

 

 

REKLAMACJA

 

1. zapoznaj się z zakładką REKLAMACJE, znajdziesz ją na dole naszej strony lub kliknij - TUTAJ -

2. wydrukuj lub przepisz FORMULARZ REKLAMACYJNY

3. odeślij do nas wadliwy produkt + wypełniony FORMULARZ REKLAMACYJNY

4. powiadomimy Cię SMS'em o otrzymaniu od Ciebie przesyłki

5. powiadomimy Cię SMS'em o podjętej decyzji w sprawie Twojej reklamacji

6. Konsument bezpłatnie dokonuje zwrotu wadliwego produktu w Punkcie Odbioru, nadając paczkę : >> TUTAJ <<


 

 

 

 

 

 

WYSTAWIENIE FAKTURY VAT NA PODSTAWIE PARAGONU FISKALNEGO

 

Od 1 stycznia 2020 w przypadku sprzedaży zarejestrowanej przy zastosowaniu kasy rejestrującej, fakturę do paragonu fiskalnego na rzecz nabywcy posługującego się NIP wystawia się tylko w przypadku, gdy paragon dokumentujący tę sprzedaż zawiera NIP nabywcy.
Umieszczanie NIP-u na paragonie dotyczy wyłącznie przedsiębiorców, co oznacza, że osoby prywatne w dalszym ciągu mogą zażądać wystawienia faktury do paragonu bez NIP-u. Taka faktura nie powinna zawierać NIP-u


 

 

 

 

 

 

ZMIANA DANYCH NA FAKTURZE VAT

 

I.
NOTA KORYGUJĄCA

można nią dokonać zmiany błędu w nazwie Nabywcy lub adresie

1.pobierz w PDF i wydrukuj NOTĘ KORYGUJĄCĄ

2. wypełnij wszystkie pola Noty zgodnie z : WZÓR Nr 3 kliknij - TUTAJ -

3. zeskanuj i prześlij do nas tę NOTĘ KORYGUJĄCĄ, jako załącznik, na adres e-mail : sklep@teamsports.pl

4. potwierdzimy Tobie e-mail'em przyjęcie NOTY KORYGUJĄCEJ

5. to Potwierdzenie będziesz musiał wydrukować

6. NOTA KORYGUJĄCA + Faktura VAT + Potwierdzenie od teraz musisz się posługiwać wszystkimi razem tymi dokumentami, wskazującymi prawidłowe dane Nabywcy

 

II.
zmiany Nabywcy na Fakturze VAT

można dokonać FAKTURĄ KORYGUJĄCĄ

1. skontakuj się z nami wysyłając e-mail w tej sprawie na : sklep@teamsports.pl

2. w e-mail'u podaj :
- swoje imię i nazwisko
- nr zamówienia
- nr dowodu zakupu / Paragonu Imiennego lub Faktury VAT /

2. na Twój e-mail wyślemy Fakturę Korygującą, której przyjęcie będziesz musiał potwierdzić

3. następnie wyślemy Fakturę VAT z prawidłowymi danymi Nabywcy